Informatii DESPRE livrare

 

MODALITATEA DE LIVRARE

Pentru siguranta unui serviciu de calitate am optat pentru livrarea exclusiva printr-o companie de curierat rapid. Livrarile vor fi facute de catre SameDay, putand opta pentru a primi produsele comandate la orice adresa din Romania.

Produsele vor fi disponibile pentru ridicare pe o perioada de 3 zile, calculata din momentul expedierii catre dvs. a e-mailului care mentioneaza ca acestea sunt pregatite si puteti sa le ridicati. Dupa aceasta perioada, comanda dvs. este anulata si produsele nu vor mai fi disponibile.

 

Livrarile catre anumite zone care nu sunt usor accesibile (cum ar fi regiuni muntoase la mare altitudine, etc) se vor face la cel mai apropiat oras. Acest serviciu poate fi supus unei taxe suplimentare, care nu va fi platita de catre Gfi Bike.

TIMPUL DE LIVRARE

Timpul de livrare standard este de 48 ore pentru zilele lucratoare si decurge din momentul în care produsele comandate sunt expediate din depozitele noastre. Veti primi un e-mail în care vi se confirma expedierea comenzii dvs. Termenul de livrare poate suferi intarzieri, datorate companiei de curierat sau a unor conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere.

CE SE INTAMPLA DACA NU SUNT ACASA ATUNCI CAND SE LIVREAZA COMANDA

Daca sunteti în imposibilitatea de a primi articolele livrate, veti fi contactat de catre reprezentantul curierului pentru cel mult doua încercari de livrare, într-un interval de 5 zile. Ulterior, coletul va fi returnat catre Gfi Bike.

VERIFICATI COLETELE LA PRIMIRE!

În ceea ce priveste primirea coletelor, Gfi Bike sfatuieste Clientii sa verifice starea aparenta a coletelor la livrare. În cazul unei probleme (ambalaj deteriorat sau care lipseste) dvs.:

– trebuie sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti, in prezenta curierului, iar in cazul constatarii unor nereguli sa solicitati intomirea      unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

– trebuie sa descrieti starea coletului refuzat în detaliu pe nota de livrare/AWB;

– trebuie sa aveti semnatura operatorului de transport pe nota de livrare/AWB;

În situatia în care livrarea nu este conforma cu Comanda dvs. Gfi Bike va va trimite produsele lipsa/deteriorate în cel mai scurt timp posibil sau va va rambursa, în functie de alegerea dvs.

Livrarea produselor se va face la intrarea în incinta dvs. (apartament, curte, cladire de birouri, etc.). Reprezentantul curierului nu are obligatia de a desface/monta/amplasa produsele în diverse locuri din incinta dvs.

COSTUL LIVRARII

Costul standard al livrarii este de 20 lei. pentru comenzile cu valoare totala de 500 lei si gratuit pentru comenzile de peste 500 lei

Uneori poate fi diferit in functie de greutatea / volumetria produselor, de localitatea de destinatie sau de compania de curiarat prin care se face livrarea.

Costul transportului este afisat in pagina de comanda, separat de costul produsului.

 

Politica de Retur

1. POLITICA DE RETUR A PRODUSELOR COMERCIALIZATE PE WWW.GFIBIKE.RO

1.1 PRINCIPII GENERALE

S.C. GLOBAL FUSION INVEST S.R.L pune la dispozitia clientilor sai posibilitatea returnarii produselor achizitionate online de pe website-ul www.GfiBike.ro

S.C. GLOBAL FUSION INVEST S.R.L poate decide înlocuirea produselor returnate sau rambursarea contravalorii acestora.

Produsele comercializate sub urmatoarele marci sunt produse marca proprie Gfi Bike

Garanția returului – AI 14 zile posibilitatea returnării produsului fără nicio explicație.

1.2 CONDITII DE RETUR – BON FISCAL / FACTURA

Pentru realizarea returului este necesara prezentarea facturii Gfi Bike primita împreuna cu produsul. Pentru finalizarea returului este necesara furnizarea datelor de identificare (nume, prenume, adresa de domiciliu), conform art. 319 din Codul Fiscal, si semnarea dispozitiei de plata.

1.3 SITUATII ÎN CARE SE POT RETURNA PRODUSELE

Daca produsele pe care le-ati cumparat nu sunt marimea sau culoarea potrivite sau descoperiti ca nu sunt potrivite scopului pentru care le-ati achizitionat, Gfi Bike va ofera posibilitatea returnarii acestora în scopul schimbarii sau rambursarii contravalorii acestora.

1.4 IMPORTANT:

Pentru a fi acceptate la retur, produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit, sa nu prezinte urme de utilizare / uzura, urme de lovituri sau componente / accesorii lipsa sau deteriorate, interventii neautorizate. Returnarea produselor se face in ambalajul original, cu etichetele initiale intacte, pentru a preintampina deteriorarea produselor in timpul transportului, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care a fost livrat produsul. Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea. Transportul produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastra.

1.5 ANALIZA RETURURILOR

Gfi Bike îsi rezerva dreptul de a analiza si decide acordarea sau nu a returului pentru fiecare solicitate în parte, tinandu-se cont de starea produsului returnat, termenul in care s-a solicitat returnarea produsului sau conditiile in care a fost returnat..

1.6 PROCEDURA DE RETUR

În cazul în care doriti sa returnati produsul si sa primiti contravaloarea acestuia, va rugam sa completati FORMULARUL DE RETUR disponibil la sfarsitul articolului sau sa ne trimiteti solicitarea pe adresa de email contact@gfibike.ro împreuna cu urmatoarele informatii: nume si prenume, numar comanda, IBAN, nume titular cont bancar, nume banca, adresa banca.

În cazul în care doriti sa schimbati produsul cu altul sau pentru probleme legate de garantie, va rugam sa completati FORMULARUL DE RETUR disponibil la sfarsitul articolului sau sa ne trimiteti solicitarea pe adresa de email contact@gfibike.ro împreuna cu urmatoarele informatii: nume si prenume, numar comanda, numar de telefon.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala dvs. prin intermediul unei companii de curierat aleasa de catre Dvs., exceptie facând situatiile în care s-a efectuat o greseala în cadrul procesului initial de livrare al comenzii. Returnarea produselor se face in ambalajul original, cu etichetele initiale intacte, pentru a preintampina deteriorarea produselor in timpul transportului, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care a fost livrat produsul. Costul aferent returnarii produsului este costul de transport practicat de catre compania de curierat aleasa de catre cumparator. Adresa pentru returnarea produselor este: Str. Dragonul Rosu nr. 1-10 spatiul 246, localitatea Dobroesti, judetul Ilfov,.

1.7 DREPTUL DE RETRAGERE

Conform articolului 9 din Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014 aveti la dispozitie 14 zile de la primirea produsului pentru a va exercita dreptul de retragere, adica sa returnati produsul fara a va justifica decizia.

Pentru a va exercita dreptul de retragere puteti sa completati FORMULARUL DE RETUR sau sa ne trimiteti solicitarea pe adresa de email contact@gfibike.roîmpreuna cu urmatoarele informatii: nume si prenume, numar comanda, IBAN, nume titular cont bancar, nume banca, adresa banca.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala dvs. prin intermediul unei companii de curierat aleasa de catre Dvs. Returnarea produselor se face in ambalajul original, cu etichetele initiale intacte, pentru a preintampina deteriorarea produselor in timpul transportului, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care a fost livrat produsul. Costul aferent returnarii produsului este costul de transport practiicat de catre compania de curierat aleasa de catre cumparator.

1.8 RECLAMATII SI SUGESTII

Pentru orice reclamatii si/sau sugestii în legatura cu returnarea produselor comercializate pe www.gfibike.ro va rugam sa ne scrieti pe adresa de e-mail contact@gfibike.ro

Aceasta politica de retur este valabila începând cu 01.06.2019

Mai jos gasiti Formularul de Retur. Pentru returnarea unui produs va rugam sa completati formularul si sa il trimiteti la email contact@gfibike.ro